Biljetterna bokade......

3kommentarer

Biljetterna är bokade.

Ombokningsbara självklart.

Vi planerar att åka den 6 april.

Resan kommer ta ta ca 10 timmar, dörr till dörr.

Det är två flygresor á 60 minuter vardera, plus en båtresa på ca 2 timmar.

Det kommer bli en lång dag, men det är det värt.

Barnet är beräknat till den 10 april, så jag antar att det blir att vänta ut tiden.

Spel spel, läsa böcker, promenera, kanske träna, förra gången bakade jag bakverk och tårtor för att hålla mig sysselsatt.

Då jag nu gått ner 32 kg tror jag inte det blir ett alternativ, utan jag får hålla mig sysselsatt på något annat sätt.

Men det är klart, ringer hon i morgon och säger att vattnet har gått, då drar vi på en gång. 

Räkna dagarna....



3 kommentarer

Therese

25 Mar 2009 22:40

Hurra! Det närmar sig med stormsteg! :)

Nettan

26 Mar 2009 08:01

Lycka till med bebis nr 2 :) Vem vet, kanske behöver ni inte vänta ut tiden, den kanske kommer som planerat :D Ha en underbar resa både på resan och fram till bebisen fötts! Kram på er!

Linda

26 Mar 2009 10:40

Vad spännande :-) HOPPAS RESTEN AV REsan går bra nu fram tills bebis föds..Kram på er

Kommentera

Publiceras ej