Andas ut....

2kommentarer

Premiären i onsdags gick galant och vi har fått fina recensioner och mycket mediabevakning, så jag är mycket glad och nöjd.

Nu känner jag att jag kan börja andas ut och faktiskt börja ta in att jag nu snart ska bli pappa igen.

Din graviditet startade Fre 4 jul 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 18 jul 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 254 av 280. (90,7%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och full dag (v36+1).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 apr 2009 
Du har 26 dagar kvar till beräknad förlossning.

Vilken dag som helst, ska vi upp på vinden och ta ner de saker vi behöver ha med oss, typ liggkorgen och kläder och så.
barnet kan ju faktiskt komma när som helst.

Surrogatmamman mår bra, barnet har fixerat sig, men ligger ganska högt upp och benen sparkar mot revbenen, så surrogatmamman sover dåligt om nätterna Tydligen ett väldigt aktivt barn om nätterna. Hmmm, då vet man vad man har att se fram emot:)

idag är det lördag, ska mysa lite under dagen och sedan pussa på mamma som reser bort i morgon i 10 dagar.

Sedan ta en drink med min produktion....

I morgon söndag, har jag planerat en överraskning för min man:)

2 kommentarer

marianne

14 Mar 2009 10:07

Vilket spännande liv ni har!

Anonym

14 Mar 2009 17:33

hej på er. Läser din blogg titt som tätt men jag har nog missat vem av er är det som ska vara pappaledig först? Är själv hemma och är mammaledig nu, men ska börja jobba snart. Så jag är lite avis på den av er som får vara hemma på dagarna och snusa bebis.

Kul att premiären gick bra. Lycka till och ha det bra!

Kommentera

Publiceras ej