Michael Jackson-thank you for the music.....

3kommentarer

I morse möttes jag av beskedet av att popkungen somnat in.

En legend.

Hans thriller var typ första musikvideon för MTV, och den hade verkligen allt.

Då jag är född -77, är jag uppvuxen med BAD-lp´n, den gick om och om igen.

Jag har aldrig brytt mig om alla rykten, om att han skulle sova i ett syrgastält, eller enbart äta gurka, eller att hans barn egentligen inte är hans eller att han aldrig lyckades komma tillbaka på scenen den senaste tio åren.

Vem är vi att döma hur man lever sitt liv? Att han hade problem med att vara färgad, är ju verkligen något som präglat hans liv, då han blivit vitare och vitare. Nyligen kunde man läsa att det var en sjukdom som gjorde honom vitare.

Vad för ting kan ha hänt honom som barn, som ännu inte avslöjats? Vi lär få reda på en hel del nya saker de kommande dagarna, förmodligen fler rykten.

Michael, thank you for the music.
Du var grym....


3 kommentarer

marianne

26 Jun 2009 09:02

Det var sorgligt, han gjorde många lyckliga men var inte lycklig själv. Ett naturbarn, en Pan i sitt Neverland...

Lina

26 Jun 2009 09:21

känner precis som du, fickont i amgen när jag såg rubrikerna!!

anna

10 Jul 2009 12:21

Det är ofattbart. Vi fick veta när vi var i Turkiet, överallt spelades hans låtar, överallt visades han på storbildsteve... Ingen är större än Michael,, oavsett vad som skrivits om honom så var han bäst. Kram från Malmö

Kommentera

Publiceras ej