AnnaCarin

3kommentarer

Började skriva ett låååångt utlägg om min väninna AnnaCarin som vi var hos igår.

Men då jag nästan skrivit klart det, insåg jag, att vår historia är allt för intern och privat, så jag behåller den för oss och våra vänner.

Däremot, vill jag gärna säga att hon är en underbar tjej, förlovad med fina Jessica, de är gravida i vecka 22, bor i ett underbart hus på Ekerö, långt åt helvete, men det är superfint.

Vi badade igår, premiärdopp liksom... Underbart.

Missa inte hennes novellfilm på SVT på Victoriadagen, Jenny ger igen, med bla Regina Lund.....


3 kommentarer

marianne

29 Jun 2009 16:39

nyfiken som jag är vill jag veta mera om Annakarin...det kan inte vara så farligt...?

:o)

Linda

30 Jun 2009 00:14

Sänder en hälsning från soliga småland och önskar er alla lycka med er fina familj.

Hittade hit till er blogg via andra bloggar och blev så facinerad av er historia.

Jag tycker det är så vackert... det finns inget mer underbart än att älska och att älskas.

Jag är 26 år, lesbisk, och lever med min blivande fru och min 5- åriga dotter från ett tidigare förhållande i en villa i småland. Vi ska precis inleda vägen mot ett gemensamt kärleksbarn genom heminsemination ;) Därför söker jag nu runt bland olika bloggar för att läsa andras historia kring detta.



All Lycka till Er

Kram Linda

Jennie

30 Jun 2009 02:17

Känner hennes Pappa trevlig man :)

Du fick den känslan av en anledning om att det var privat. Så det var nog helt rätt!

Kommentera

Publiceras ej