Vilken härlig dag....

3kommentarer

Nästa vecka kommer min förening, föreningen för surrogatmödraskap, ffs, medverka under Stockholm Pride festival.

Vi kommer ha ett eget tält i Kungsträdgården, typ alla dagar, öppet 11-21, kom förbi vet ja:)
Där ska vi stå och informera om fördelarna kring surrogatmödraskap.

I morse var jag och Elliot med i TV 4´s morgonsoffa, det var nervöst, men roligt.
Och vilken genomslagskraft.
jag sände ut ett pressmeddelande igår, som började så här;

Sarah Jessica Parker har gjort.
Ricky Maritn har gjort.
Och vi är några vanliga Svenssons som också gjort det

Haha, gav uppenbarligen resultat....

:)

idag ska jag åka och kopiera upp foldrar till föreningen och sedan ska vi till läkaren med Elliot för att kolla hans näsgångar. Tycker att han kanske är lite trång och det låter då han andas och ibland blir det jobbigt för honom att äta flaska och andas samtidigt...

Sedan ska vi fira mannens systers barn som fyller 16 år. Grattis på födelsedagen.
Sedan lär man somna av trötthet ikväll

Ha en underbar dag.


3 kommentarer

Helena

23 Jul 2009 10:34

åh. missade! det borde väl gå att se på tv4.se?

Kanske tittar förbi under pride och säger hej.



/Helena

Mia

23 Jul 2009 14:10



:0) wooho ! Jag ska in på Priden .. då kikar jag förbi med mina vänner !



Ta hand om er



Kram

Sarah

23 Jul 2009 19:32

Tack!!

Jag måste bara tacka dej och din familj att ni går ut och sprider information om surrogatmödraskap!

För jag tycker att detta sättet att skaffa barn borde vara lagligt!

För det finns så många som önskar barn som inte kan få det på annat sätt.

Nej ni får nu dagens rosor i från mig!

Kommentera

Publiceras ej