Sommarbilder....

8kommentarer

Vindspel



Vackert sommarljus om kvällen


Låter fint.....



Vinglaset på landet, efter ett glas vin, en skön sommarkväll.



hej hej



Hej, hej



mmmmm, vad gott....



Vi tycker om att mysa....




Jag hatar att ligga på mage, men, ibland kan jag ligga några minuter innan jag skriker .



Tittut



Jag är glad och ler hela tiden.....




Är jag charmig eller charmig:)??

BLÅBÄR!!!! Gott....



Emelie plockar blåbär. Mumsigt....



Mammas hembakta blåbärs och hallonpaj..Smarrigt somrigt...




Igelkottbesök på verandan på landet:)

8 kommentarer

Jessi

20 Jul 2009 21:41

Åh, vilka fina bilder! Söta barn :-)

Anonym

20 Jul 2009 22:10

Vilka söta barn Ni har,och vad pojken har växt med.

Han ser så rund & go samt glad =))

anna

21 Jul 2009 07:25

Jättefina bilder. Det syns att dom är syskon...även om Elliot är en kopia av dig....Måste vara dragen från mamman :-) kram från Malmö.

Lina

21 Jul 2009 09:50

ohh så fina era barn är!!!

sarah

21 Jul 2009 21:15

Hej i sommar Sverige!

Så vackra bilder!

Och vad era små har vuxit!

Och de är så söta så man smälter.

Man blir så glad av att läsa er blogg!

marianne

22 Jul 2009 10:11

Jag blir rörd så underbara barnbilder! Elliot är en präktig pojke och Emilie som en liten älva......jag tänker ofta på den tur ni har haft!

Dessi

22 Jul 2009 10:39

Vilka vackra barn ni är föräldrar till! :-)

Amanda

27 Jul 2009 14:49

Vilka härliga foton!

Nu blev jag sugen på paj.

Här ska plockas blåbär! :)

Kommentera

Publiceras ej