Korna råmar....

4kommentarer

jag befinner mig just, nu i skrivandets stund, hos en av mina bästa vänner, som varit vår hundvakt i över 1 månad.
Här har han haft det bra, på landet utanför Linköping.

Det tog ca 3 timmar att köra ner från Stockholm.

Och Falcor blev så glad av att se sin husse, det var tårar från bägges håll..

Jag och vännen har fikat, promenerat lite, ätit gott, druckit vin, snackat en hel dle jobb och skvallrat.

Korna råmar, skymningen ligger bakom fälten och Sverige är så vackert, en sommarkväll som denna...

I morogn åker jag och Falcor hem igen...

Gällande TV4 inslaget;
så var det jag som är pappan och killen som var med, är INTE min man, utan en vän och som också är med i www.surrogat.nu.

Jag och mannen brukar inte berätta för folk vem som är biologisk pappa,för vi är ganska trötta på den frågan. Vi är bägge pappor till våra barn, spelar ingen roll vem som är den genteiska fadern:)

Har kommit på ett upplägg för krönikan, tror jag ska skriva den utifrån våra barns perspektiv, om hur de ser på surrogat. För utan detta alternativa sätt, hade de ju inte kommit till världen.
Vad tycker ni?

Kram och god natt,

från Östergötland, där skymningen snart vaggar mig till sömns

4 kommentarer

marianne

25 Jul 2009 22:58

jag menar det är du, den mörka som skriver, eller hur? Jag har hela tiden trott att det var den ljusa!

Ler...varför tänkte jag så...?

marianne

25 Jul 2009 22:59

Krama om Hunden från mig

marianne

25 Jul 2009 23:00

ja, det är en intressant synvinkel för artikeln

Amanda

27 Jul 2009 14:56

Äntligen!

Falcor är åter!

Har saknat dina rader om den härliga vovven.

Det ska bli spännande att läsa artikeln. Tycker det är en mycket viktig fråga att lyfta, sak samma med äggdonation.

Äggdonation och surrogatmödraskap skulle vara självklarheter!

Kommentera

Publiceras ej