Fler än vi som är gavida....

0kommentarer


2009 verkar bli ännu ett fantastiskt år, och då har det knappt börjat.

Om 10 veckor blir vi pappor igen.

Surrogatmamman mår väldig bra och magen växer och blir större och större.



Igår fick vi veta att några av närmsta och bästa vänner är gravida:)



Och jag ska även bli farbror igen, till mitt tredje brors barn i slutet av juli:)

Underbara nyheter.

Det enda som är synd, är att jag hade sett fram emot att ha dem på besök här i sommar på landet.

Kanske blir det så att vi får flyga till New York i stället då, så synd:)

Och fler verkar vara på gång att bli gravida....

Härligt värre....


Ha en skön söndag, själv ligger jag i förkylning, ont i öronen och hostar och har mig...
Och då mår jag ändå bättre än vad jag gjorde i går och i fredags.

Typiskt... Har liksom inte riktigt tid att vara sjuk





Kommentera

Publiceras ej