Läcker lördag...

1kommentarer



Solen skiner och det är riktig vinter utomhus.

mannen har varit ute med hunden och jag har diskat upp allting från igår kväll.

i går kväll hade jag nästan hela mitt team här, dansare, såsom koreograf, tolkar och tekniker.

vi har premiär om 12 dagar, så det var skönt att bara vara, snacka skit, skvallara och inte tänka på en kommande premiär.

Jag  bjöd på champagne och hade ävenl agat Quarnfärsgryta med lyxpasta, gjort en god mango/avokado/spenat/rödlök sallad med en senapsdressing, ostbricka med kex och bakat bröd.

Det var mysigt och avslappnat, alla var trötta, så det vart en ganska soft kväll:)

idag, lördag, ska vi på Naturhistoriska Museet och se en utställning om homosexuella djur. Ska bli intressant. Vi ska gå med några vänner, som vi inte sett på evigheter.

Därefter ska vi hem till svärmor på fika och ikväll ska vi på en inflyttningsfest/middag.

ja, det är ett gott recept det på en läcker lördag med sina nära och kära,

1 kommentarer

marianne

02 Mar 2009 11:56

Var kan jag se evenemanget?

Kommentera

Publiceras ej