Kryssning.......

1kommentarer

Nära vänner till oss, har bjudit med oss på en Tallink Silja Line kryssning till Helsingfors i morgon.
Återkomst på torsdag morgon.
Dem åkte redan i helgen, så i morgon, blir det bara jag och resten av familjen.
Då har vi gott om tid att undersöka restaurangerna, taxfreen och Emelie lär komma älska bollhavet.
Sedan sova i en bättre hytt än vanligt.
På onsdag vaknar vi i Helsingfors och ska då käka frukost och sedan möta upp våra vänner i Helsingfors.
Julshoppa, julkäka, julmarknad, kommer bli så underbart.
Och framförallt, Emelie kommer bli så glad när hon får träffa deras dotter, i och med att de är bästa vänner.
På kvällen hoppas vi kunna lägga dem i vagnen, med hörselskydd, sätta sig i en lugn bar, ta en drink och få lite vuxentid.
En halv drink lär räcka för mig :)
Återkomst torsdag morgon och hämtning av hunden....
Ska återigen bli skönt med lite miljöombyte.

1 kommentarer

Ewa-Leena Henriksson

08 Dec 2009 12:50

Hej. Ville gratulera till din makes faderskap:) Min make är också från och med nu laglig fader till sin genetiske son, och min adoption av min genetiske son genomförd. Efter 8 månader! Det är inte klokt! Nu kommer vi att strida i Sverige, och sedan väntar vår advokat i Ryssland med att gå till Court of human rights åt oss. Som vi blivit behandlad och främst vår son är horribelt.

Kommentera

Publiceras ej