Att vara hemma....

0kommentarer

Eller att inte vara hemma, det är frågan.
Igår fick jag till slut komma hem.
Ska tillbaka om några veckor för vidare operationer.
MEN, innan dess, skall de sista julklapparna inhandlas, bädden skall nybäddas och gosa med ungarna är ett måste.
Längtar efter att fira julen och att vara med Mannens familj.
Dessutom firar mina finaste föräldrar bröllopsdag (39e året, herre jävlar) på annandan.
Så, den 27e drar jag, mannen och barnen till landet och blir där några dagar.
Mannen har idag köpt täckbyxor till oss, så att vi ordentligt kan plumsa runt i snön med Emelie, hahaha....
Duscha, basta, sitta framför brasan, äta god mat och godis och bara vara.
Ladda batterierna för vad komma skall.....
:)
Älskar att vara hemma och se mina barn.
Dem är så fina.
Och jag blir lika plötsligt påmind om att vi haft turen med att få våra fina barn.
Och är så tacksam för vår surrogatmamma.....
Vi hörs av inför Julafton....

Kommentera

Publiceras ej