Nytt blod.....

3kommentarer

Ikväll hade vi ett killpar över på té hemma hos oss.
Jag träffade dem på priden, då jag stod och informerade på surrogat.nu tält.
Det visade sig att vi hade gemensamma vänner, så jag kände att jag gärna ville göra mitt bästa.

Jag hade mejlat dem en del surrogatforum och informerat om hur de kan gå vidare, men det är fasiken inte lätt.
Fick ett fint och långt facebookmeddelande igår från ena killen, som kände sig så frustrerad över situationen.
Det gjorde ont i bröstet, att läsa vad han genomgår. 
Så, jag kände att jag ville göra något för dem, därför bjöd vi hem dem på te, för att de skulle få träffa mannen min, men framförallt, våra barn. ( Samma sak som ett annat killar gjorde med oss för flera år sedan )

Vi hade supertrevligt och pratade mycket om hur man kan skaffa barn. Emelie älskade att få besök så sent på kvällen och få äta prinsesstårta med....

Urgulliga killar, som vi verkligen hoppas på att få umgås med. Vore roligt med nya gemensamma vänner.

Efteråt de hade gått, kände vi oss ganska.........ledsna. VI kände så igen oss, i deras situation. Det är inte många år sedan vi var i deras sits. Emelie och Elliot fick några extra pussar och kramar då vi lade dem...

Vi är verkligen välsignade......

Här kommer några dagsfärska bilder....








3 kommentarer

Nettan

11 Aug 2009 21:59

Åh vad härliga bilder! Tråkigt för det andra paret, hoppas det löser sig lika bra för dem som det har gjort för er! Alltid trevligt med nya bekantskaper!

Lena, snart regnbågsförälder!!

12 Aug 2009 09:33

Vad fint och klokt du skriver, blir berörd på många plan då jag läser din blogg!!

Lycka till med engagemanget i surrogat.nu!

Har stor förståelse för att vilja vara förälder på heltid, så resonerade vi också och efter 3 års försök, med inseminationer och IVF i Sverige, väntar vi äntligen barn i slutet av oktober, längtar så!!

Hälsar blivande regnbågsmamma med vovvar på landet utanför Linköping..

Marlene

12 Aug 2009 19:03

Haha, du är så härlig - du gråter ju mer än Anna Book :-)

Kommentera

Publiceras ej