Varit sjuk......

3kommentarer


Igår så kände jag mig inte alls bra, trodde först det berodde på att jag hade haft en sådan jobbig natt.

Men jag åkte iväg med Elliot till sjukhuset, för här i landet, så tar man ett blodprov efter 60 timmar, bara för att kolla så att allt är ok.

Surrogatmamman passade sedan  Elliot och Emelie två timmar,medan jag och mannen åkte in till stan och hade lite egen tid.

Vi köpte presenter och passade på att ha egen lunch, skönt att komma ifrån lite grand.

jag smsade surrogatmamman och frågade om allt var bra, och Elliot sov och Emelie och hennes minsta barn lekte älgar på golvet, allt var bra:)

När vi kom tillbaka, gick jag och lade mig direkt, vid typ 14.30 och sedan sov jag till 18.00, hade hög feber, ont i huvuet och hela kroppen.

Somnade om och skakade hela natten, förs, men typ brann upp, fullt påklädd.

Tog flera smärtstillande tabletter och drack supermycket.

I natt vid 02.17 vaknade jag av att jag kände mig mycket bättre och i morse vaknade jag av allt var borta.

Känner mig dock tung i huvudet fortfarande, men mycket bättre.

Kanske en reaktion på att man slappnar av eller så????

Nåja, idag ska det packas, städas och umgås lite med surrogatmamman, för i morgon åker vi hem:)

Till slut...

Det är en lång resa, men ser såååå fram emot den.

under veckan kommer också Frågor och Svar.

Jag har fått en hel del frågor från er läsare, och ska nu försöka sammaställa dem och svara på dem.

Ha en skön söndag......


3 kommentarer

Lina

26 Apr 2009 08:59

skönt o få komma hem till sitt, lycka till på hemresan!

marianne

26 Apr 2009 10:24

Vi har fått veta att det går en dum influensa i USA och Mexico...så var försiktiga med de små



Önskar Emelie och Elliot allt gott <3

Z

26 Apr 2009 20:10

Hade samma reaktion när jag själv fött barn... Trodde det var hormonerna. Undrar om det var samma? :) Hoppas du håller dig frisk nu!

Kommentera

Publiceras ej