Summering

3kommentarer


Surrogatmamman frågade mig igår, hur det nu kändes att vara 32 år.

Inget speciellt.

Men när jag på kvällen jämförde med vad som hänt på 1 år, så insåg jag, att det är en hel del.

Jag brukar göra så min födelsedag, alternativt nyårsafton, som en slags summering och igår kväll kom jag och mannen fram tlll följande, vad vi kunde komma på;

- Jag tog min universitesexamen
- Vi köpte bostadsrätt
- Vi blev gravida igen
- Jag fick 1 årskontrakt på en av Sveriges största teatrar
- Jag påbörjade min viktnedgång
- Vi var på ett underbart sommarbröllop, några av våra närmsta väninnor gifte sig
- Jag regiassisterade en av Sveriges bästa musikaler i Stockholm

Och även så mycket mer...

Det är bra att kunna ta sig tid och gå tillbaka lite då och då:)

Klockan 10.00, idag, fredag, åker och jag surrogatmamman till barnmorskan på kontroll.

Börjar få ordentlig hemlängtan nu.

Hela ens liv hemma är "put on hold".


3 kommentarer

sarah

17 Apr 2009 08:28

Hej!

Nu önskar jag er en trevlig helg.

Och jag hoppas för er skull att ni nu kommer att få er lilla pärla i helgen

Men va nu rädda om er och kram er lilla prinsessa.

anna

17 Apr 2009 09:00

Wow! Det var inte illa... På ETT år!!! Grattis till alla lyckliga minnen och framgångar :)



Jag tror att det är i dag det händer....möjligtvis i natt men i morgon gissar jag på att du har en guldklimp i din famn (fast jag e inte synsk tyvärr,hehe).



Håller tummarna!

Ge en stor kram till din fina man från mig!



Pussar och kramar

Z

17 Apr 2009 21:22

Snacka om att du kan se tillbaka på det gångna året med stolthet!

Håll ut! Det är jobbigt att gå över tiden, men du kommer knappat minnas det när du håller din underbara lilla ängel i famnen!

Väntar med spänning...

Kommentera

Publiceras ej