Stressdröm:)

3kommentarer

Som sagt, somnade runt 22 igår kväll och jag har sovit sååå dåligt i natt.

Drömt en massa stressdrömmar.

Drömde att jag slutar jobbet idag (vilket jag gör), bara för att upptäcka att jag inte var klar med allt.

Och så drömde jag att jag fick ett sms från surrogatmamman att vattnet hade gått. Lite.

Hur snabbt kunde vi ta oss till henne?

Vaknade av att jag rabblade flygtider i sömnen.

7 dagar kvar.

Inte undra på att jag börjar känna mig stressad

Nu är klockan 04.05 när jag skriver detta och jag kan inte somna om.

Var inne och tittade på dottern som sover så sött och fint. Blir lika rörd varje gång jag ser henne.

Mannen likaså. Han är så vacker, där han sover.

Sitter i vardagsrummet och myser med hunden. 

Det är bäckmörkt ute, men inga moln. Det blir nog en fin dag idag.

En perfekt dag att flyga i om det är så:)

3 kommentarer

anna

02 Apr 2009 09:36

´Fick lite gåshud :)

Massa kram

flickrummet

02 Apr 2009 17:12

oj. men det är ju bra du kan flygtiderna i sömnen ;) Så spännande :)

Linda

02 Apr 2009 22:05

Kram till er :-)

Kommentera

Publiceras ej