Snart framme......

2kommentarer

Hej på er.

Bilen parkerades på Arlanda i morse

Sedan flög vi, mellanlandade och flög lite till

Sedan tog vi bussen och nu sitter vi på en båt och så ska vi åka lite buss till.

Just nu har jag fantastiska berg och skog och vatten omkring mig, så vackert här.

Dottern har varit superduktig och somnade direkt när vi klev på bussen. 

Hon är på sitt underbara glada humör och hon charmar verkligen alla.

Surgogatmamman var hos barnmorskan i morse, fortfarande öppen 2 centimeter, så allt är oförändrad.

Dock vaggade hon magen lite och försökte provocera barnet lite grand.

Känns som om vi gör allting igen. Och det gör vi ju.

Mer om det senare i kvällen inlägg.

nej, nu ska vi snart på bussen igen och båten lägger snart till i hamnen.

På flyget hit, så tittade jag på min man och dotter. Och tänkte att vi snart ska flyga hem, förhoppningsvis om några dagar

Och då är vi 4 personer. Vet inte om det är tröttheten eller alla känslor, men tårarna bara kom och jag grät. Mannen såg att jag grät och då började han gråta....

Väntans tider, fy fasiken vad jobbigt det.

2 kommentarer

Mia

06 Apr 2009 16:52



ÅHh fantastiska ni !



Jag blir sååå glad av all kärlek ni har :0)



Lycka till med allt



Kram



Mia

Jeanette från Sundsvall

06 Apr 2009 17:52

Ville bara säga att jag tänker på Er!

Kram Jeanette från ett för dagen grått och tråkigt Sundsvall.

Kommentera

Publiceras ej