Sandlådan...

0kommentarer

jag och mannen har kommit fram till, att som småbarnsförälder(ar) ska vi införskaffa oss termosbyxor så att vi kan leka vi med i sandlådan, utan att tänka på våra nytvättade jeans:)

Det börjar klarna upp här och vi har varit med alla barnen i sandlådan och lekt, gungat och haft en underbar förmiddag.

Vi har ätit lunch och nu sover dottern. Jag lade henne i sängen och klappade henne på huvudet och nynnade en gammal visa som mamma sjöng för mig när jag var liten. Jag fick några tårar i ögonen:)

Nu ska jag och surrogatmammans äldsta dotter baka min mammas fantastiska kladdiga chokladkaka. Som hennes dotter har tjatat på mig att vi ska baka den, den gjorde sådan enorm succé förra gången. Och mamma bara skrattade när jag ringde och frågade efter recepter för typ 1000e gången. Jag fattar inte att jag har så svårt att lära mig vissa saker.

jag har bakat den hur många gånger som helst, men lär mig aldrig receptet...

Märkligt...

Nåja....

Nu till blockchokladens värld.

Det bästa är att man får slicka skålen, det blir man aldrig för gammal för

Surrogatmamman mår bra, hon vilade en timme, medan vi var ute, så det var ju bra.

Fortfarande ingenting nytt.....


Kommentera

Publiceras ej