Nedräkning...

5kommentarer

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 7 apr 2009.
Din graviditet startade Fre 4 jul 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Fre 18 jul 2008 (ägglossningen).
 
Du är på dag 278 av 280. (99,3%).
Du är i vecka 40.
Du har gått 39 fulla veckor och fulla dagar (v39+4).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Tors 9 apr 2009 
Du har 2 dagar kvar till beräknad förlossning


oh my god, oh my god you guys......

Att blogga har blivit ett bra tidsfördriv och terapi för mig:)


5 kommentarer

anna

07 Apr 2009 08:43

nääääära nu :)

Emma

07 Apr 2009 12:24

Nu är det spänd förväntan! Jag har skrivit tidigare och konstaterat att vi har samma dag för beräknad förlossning. Själv räknar jag med att gå åtminstone en vecka över tiden. Men hoppas verkligen att det snart snart är dags för er surrogatmamma att föda. Man kan bli smått tokig av att bara gå och vänta. Ska bli så roligt att följa fortsättningen. Lycka till!

Bloggchefen

07 Apr 2009 13:47

Så underbart ni har det, och hela familjen samlad. Önskar er ett stort lycka till med förlossningen :)!

PS Snygg vagnen var!DS

Jessica

07 Apr 2009 19:12

Spännande :-) Lycka till!

Crisse

07 Apr 2009 20:22

Hej! Lånade en masssa Vi föräldrar tidningar idag på biblioteket, i en av tidningarna kunde jag läsa om er. Visste inte att E hade så där brottom till världen...få se om den här parveln har lika brottom.

Lycka till!!

Även jag tyckte att vagnen var snygg, och till vilket fyndpris ni fick den!

Kommentera

Publiceras ej