Köpt syskonvagn...

3kommentarer

Hela den här dagen har varit, tja, en riktig transportsträcka för i morgon.
Har inte kunnat tänka på någonting annat än att vi ska åka om mindre än 12 timmar.

Mannen har varit och jobbat hela helgen och kommer hem sent ikväll.
Då ska vi gå igenom allt som jag redan packat.
Väskan är överpackad, så full....

Nåja.

I flera månader har jag letat efter en easy walker duo syskonvagn.
Älskar vagnar med svängbara hjul och att man kan ha liggkorgen vänd mot mig, samt att dottern kan sitta framåt. Inte alla vagnar som har sådana funktioner.

Jag älskar blocket och hela second hand försäljningen.
Jag är lite, lite, lite emot att köpa dyra saker helt nytt, utan älskar tanken med återanvändning.

Som jag har jagat efter vagnen och alltid har jag typ kommit tvåa eller trea

Nypris ligger runt 9000 kronor, och nu fann jag en, två år gammal, i superfint skick för bara 3000 kronor.
SOM HITTAT.

Tror ni jag blev glad eller glad:)

Så, nu står den i vardagsrummet och inväntar på sin premiär med oss om några dagar (förhoppningsvis)

Nu är det bara att byta in min bil och köpa en större bil med 7 sitsstolar, så man kan plocka bort två av dem, så det blir gott om med utrymme.

Vi ska ju ha in en stor labrador, stor vagn samt packning.

Någon som har sådan till salu?

Du kan få köpa min fina audi a6 kombi från 97, ca 20 5000 mil, med v6 motor, 180 hästkrafter (vad det nu betyder) Superfin och en riktig pärla. Värdet på "flamman" som jag kallar henne, ligger på ca 40 000 spänn...

Anyone:)?

Spread the word vet ja....

Dottern badar och borstar tänderna, jag sitter på toastolen och skriver dessa rader, samtidigt som jag lyssnar på Melodifestivalens låtar. Fasiken vad vissa blir bättre och bättre ju fler gånger man lyssnar på dem. Favoriten är Lili och Sussi.

Kram, i morgon drar vi, skriver när vi är framme i morgon kväll, sent.....



MIn för 3000 kronor, inklusive liggkorg, regnkappa, parasoll och myggnät:)


3 kommentarer

Lina

05 Apr 2009 19:52

Lycka till på resan, fin fin vagn och hoppas bebisen kommer snart:)

Anna

05 Apr 2009 20:14

Så fin vagnen är...Önskar er lycka till nu och ta det lugnt på resan. Måste vara kul för surrogatmamman att få träffa sin/er dotter oxå..Hoppas ni inte får vänta för länge nu..kram kram

Diana Mijatovic

25 Jun 2011 10:32

riktigt fin vagn! vad heter modellen för jag letar efter en snygg syskonvagn? Mvh diana

Kommentera

Publiceras ej