hicka...

5kommentarer

igår fick jag världens hicka.

Surrogatmamman sade att jag skulle ta ett djupt andetag och svälja tre gånger,

-Det fungerar på alla, sade hon stolt.

Så jag prövade både en och två och fem gånger, utan resultat.
- Jag måste blir skrämd sa jag.

Så jag fortsatte att hicka och vi var utomhus vid sandlådan.

Jag skulle precis ta ett djupt andetag då hon säger;

- Vattnet gick.....

Jag tappade andan...

Hon skrattade som bara den och min hicka försvann.

Vad säger man inte för att ens hicka ska försvinna???

Falskt alarm dock:(

Men ganska så roligt.


5 kommentarer

Erika

16 Apr 2009 09:20

grattis grattis! (& självklart 2 tummar för att bebis börjar röra på sig...)

anna

16 Apr 2009 09:28

Hahahahahahaha!!! Askul juh!!! :)

Lina

16 Apr 2009 09:35

haha den va braS

flickrummet

16 Apr 2009 13:05

kul faktiskt :)

anna

16 Apr 2009 16:39

lite få inlägg idag tycker jag! kanske får du den finaste presenten redan nu! håller alla tummar jag kan för er och sänder många varma tankar och välgångsönskningar till er alla!kram a

Kommentera

Publiceras ej