När blir man stor???

3kommentarer

När blir man egentligen stor? Jag har gift mig Jag har en hund Jag har körkort ovh en audi combi Jag har landställe Jag har lite sparpengar Jag har jobb som jag älskar. Jag har en mamma som jag älskar Jag har vänner som jag älskar och som älskar mig. Jag har en dotter Och snart en bebis till på väg. Efter att i flera år försökt byta vår hyresrättlägenhet till något större, utan större framgång, sprang vi världens största maraton igår. I söndags hade vi varit och tittat på lägenhet. Igår började budgivningen. Vi vann. Vi skrev kontrakt. Ringde mamma som hade kortjejerna på besök. Innan jag lade på avslutade jag samtalet med att säga "mamma, jag är stor nu" Dem skrattade. Bostadsrätt!!! Shit alltså, nu är man verkligen stooooooor

3 kommentarer

Junitjej

17 Sep 2008 06:37

Ja, nu är du stor! Har du ICA-kort? Då får du fler vuxenpoäng.

Grannen

19 Sep 2008 12:35

Det roligt för er men vemodigt för mig att ni ska flytta. En era är över liksom.

Grattis!

J

19 Sep 2008 18:41

Hittade hit via familjeliv. Ville bara kika in och säga grattis till allt nytt, nya livet som är på väg och det nya hemmet. Ang att vara vuxen så kanske man inte ska sträva efter att bli FÖR vuxen eller? ;-)

Kommentera

Publiceras ej