Nu går flyttlasset.......

4kommentarer

Hurra, i morgon går flyttlasset...

På morgonen ska jag vara i nya lägenheten och ta emot den nya sängen vi köpt.
Innan dess, kommer jag ha hunnit att målat köksgolvet igen.
Har nämligen målat en gammal linoleummatta:)
Blev såååå fint, tänk vad lite färg verkligen kan förändra ett rum...

Sedan ska jag tillbaka till gamla lägenheten, för att ta emot flyttmänniskorna klockan 14.00

Tänk, i morgon vid denna tid, ligger jag i min nya säng, hurra......

Skönt...

Skriver om nån dag eller tv.....


4 kommentarer

Hanna

22 Dec 2008 10:45

STARKT av er att orka med en flytt mitt i julstöket! :) Hoppas ni kommer trivas i er nya lya! :)

Nettan

22 Dec 2008 12:33

Lycka till med flytten idag!! Vad mysigt att få allt klart innan jul!! God Jul!! Kram

Lina

22 Dec 2008 16:52

vad använder man för färg för att måla det golvetm häftigt att man kan göra det, va hade ni för färg:)???

marianne

22 Dec 2008 23:02

Så fint o trevligt ni har ordnat det, det tycker jag verkligen! Men jag tänker i gammeldags( ?) stil, kan inte få det att gå ihop att två män har barn tillsammans, att ni tycks känna för varandra som man och kvinna gör. Hur kan det komma sig, har ni funderat på orsaken?

Kommentera

Publiceras ej