Gaypappor....

2kommentarer



Igår kväll, var jag och mannen, tillsammans med 3 andra gaypappor par, på middag....

Vi ingår i ett nätverk, www.surrogat.nu som jag nämnt tidigare.

Just  paren från igår, brukar ses runt två till tre gånger om året, senast var nu i augusti.

Så häftigt, ibland tänker jag, just under middagen, just där och då, att fy fan vad coolt, här sitter vi, pappor, med våra barn....
Och ingen av oss hade själva trott det för några år sedan.

Värdparet, som var det första gayparet att göra surrogat utomlands och få alla papper godkända,
 bjöd av hela sitt hjärta med god mat och kärlek.
 Allas barn lekte med varandra och det kommer bli så viktigt för dem i framtiden, att veta att det finns andra barn, precis som dem, som inte har någon mamma....

Det var en underbar kväll och, precis som alla andra föräldrar som träffas, så var det 97% procent snack om barn, 2 % schlager och 1 % allmänt








2 kommentarer

Nettan

07 Dec 2008 12:59

Nu har jag läst er blogg ett tag utan att ge mig tillkänna. Men jag måste nu, ni är bara för underbara. Jag blir så glad när jag läser om er tillvaro tillsammans med ert barn och lilla syskonet. Jag önskar er all lycka och jag kommer fortsätta följa er blogg! Jag kommer fortsätta rekommendera er blogg för mina vänner också oavsett läggning. Ha en underbar söndag. Kram på er! //Jeanette

Markus

07 Dec 2008 15:33

Men vad kul. Det var ju längesen jag var inne på bloggen, så nu har jag läst igenom ALLT!

Allt från gaypappemiddag till Adam i Länna och bullbak inför 1-års dagen.

Måste titta in oftare! :-)



Kram på er Favoritpappor!

Kommentera

Publiceras ej