Jaha, då ska vi bli pappor då:)

2kommentarer

I morse fick vi reda på att vi skulle bli pappor. Vi är två killar som hängt ihop i 6 år och snart varit registrerade partners i 3 år. Vi har sedan tidigare en dotter som snart är 9 månader som vi gjort genom surrogat. Vårt nya tillskott är gjort på samma vis... Med andra ord, vi har funnit en kvinna som kommer bära vårt barn. Jag var över utomlands och vi gjorde en heminsemenation, fyra gånger. Vi hade prickat in ägglossningen och allt. Jag har aldrig varit så oinspirerad att runka:) hade ganska svårt att prestera, men det gick till slut:) 4 gånger till och med:9 Sedan var det bara att vänta. vänta vänta vänta och så den 1 augusti, fick vi ett mejl. där det var länkat till ett youtubeklipp:) där hade hon gjort en kort videosnutt med två bebiskläder, en stork som kom flygandes, en pappa som höll sitt barn i sina händer, mansfötter och bebeisfötter o.s.v Och sedan så stod det att vi var gravida och att vi väntar barn i mitten av april 2009:) jag och min man var nyvakna när vi kollade mejlen och lite bakis och väldigt trötta, så vi bara skrattade och skrattade och skrattade. Och grät lite med. Det är en otrolig känsla...... Vi ska bli pappor. Igen. :)

2 kommentarer

Anna

11 Aug 2008 07:34

Grattis:)

Christina

27 Aug 2008 20:08

GRATTIS



fler gaypappor i Sverige, tycker jag.

Kommentera

Publiceras ej